torsdag 7 oktober 2010

7 oktober, min sista dag

Inatt har jag sovit hur gott som helst, inte ens varit uppe på toa. Så ska de vara varje natt :) Det spöööö regnar ute idag, så det känns som jag och Haley kommer ta oss en tråk dag efter jobbet, om det inte plötsligt slutat regna. Det är bra med slappdagar också.

Nu ska vi åka och jobba, sista dagen!!!! :) Shit vad det har gått fort, snart kommer jag skriva att det är dags att börja jobba igen :) Jag tycker det ska bli skönt att sluta nu, men jag tror Haley kommer tycka det är dö tråkigt haha. Hon gillar ju att åka till olika ställen, inte vara här hemma jämt :)

Ha en go dag!

1 kommentar:

  1. Idag är de sista dagen för oss, wohoo :)

    Jobbar som servitris på Harrys.
    Skön ställning ja, dom 2 djuren vet inte hur man ligger normalt hehe ..

    SvaraRadera