lördag 2 oktober 2010

29+3

Här har vi lilla magen! Den växer, tror jag? Känner inte så jätte stor skillnad. Men det kanske andra märker mer än en själv. Igår och idag har jag känt att jag faktiskt längtar efter bebisen, första gången på många veckor. En härlig känsla istället för att bara känna oro och rädsla. Jag tror många känner som jag, skillnaden är att jag pratar om det. Jag är otroligt öppen och skäms inte för mina tankar. Att vara gravid innebär stora förändringar och en massa hormoner. Det är NORMALT att känns sig rädd och orolig. Men det är inte roligt såklart, det här ska ju vara en tid av glädje. Så därför känns det väldigt skönt att få känna längtan och glädje för en gångs skull. Imorgon kanske det är andra känslor, men det tar jag då. Nu ska jag njuta av dom här känslorna :)

Ikväll ska jag och 2 kompisar åka till Göteborg, vi ska äta något gott och gå på bio. Kommer bli en mysig kväll! :) Imorgon ska vi fixa här hemma, och så ska jag nog packa bebisens väska. Lika bra att förbereda sig!
Ha en underbar Lördag!

1 kommentar:

  1. Oja de ska bli skönt, mitt jobb har varit för tungt i ett par veckor egentligen men enligt reglerna så är de ju 2 månader innan :) Jag har Helene, du då?

    Din mage är jätte fin !

    SvaraRadera