måndag 20 september 2010

Vi tar det då

Då har man jobbat och varit på föräldrarutbildning. Herregud vad mycket att ta in, jag är helt slut. Efter denna kursen så snurrar det verkligen i huvudet. Det är nog först nu jag inser hur jävla mycket jobb det kommer vara i början, hur ska jag hinna med allt? Och min älskling Haley får bara inte komma i kläm. Självklart kanske det inte blir mils långa promenader dom första dagarna. Men jag hoppas verkligen inte jag kommer ligga på soffan hela dagarna och inte orkar ett skit. Så nu är jag lite orolig. Men det är egentligen bara dumt att oroa sig för varken jag eller någon annan kan säga hur det kommer bli för oss när bebisen kommer. Jag får helt enkelt ta det då. Allting ordnar sig, eller hur?

Nu ska jag sticka iväg och gympa..

1 kommentar:

  1. Hejsan:) Ja jag är också ifrån Borås:) såg att du ska ha bebis i december, skojjigt o Grattis!

    SvaraRadera