måndag 6 september 2010

Träna

Idag mår jag bättre, har till och med varit och tränat ikväll :) Däremot mår Martin dåligt nu, inte magsjuka utan något annat. Min lille kille! Dom blir så ynkliga när dom är sjuka ;)

Tränade som sagt idag. Gympa pass, kände mig som en heffaklump :) Svårt att veta vad som är okej att göra och inte. Jag hoppade och studsade inte för det sa min barnmorska att jag skulle undvika. Annars försökte jag så gott jag kunde. Det är skönt att komma iväg med sina vänner, vi tränar och bastar efteråt. Jätte skönt! Vi ägnar oss annars mest åt hundarna så det blir inte så mkt "egen" tid. Så just gympan med lite bastu efteråt är verkligen toppen. Tycker det är super skoj. På onsdag är det dags igen. Vi började med det i våras, men det har varit uppehåll under sommaren.

Igår var det 100 dagar kvar till beräknad förlossning :) Tiden springer iväg och snart har vi våran knort hos oss. Svårt att förstå att livet ska förändras stort och vi ska bli mamma och pappa. Jag känner mig ju fortfarande som ett litet barn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar