fredag 17 september 2010

Regn regn regn

Det bara öser ner HELA TIDEN. Det är Borås det. Inget jätte roligt hund väder, men vad gör man inte för den man älskar? Har haft en väldigt bra dag än så länge, tog en skogsrunda på morgonen, efter det blev det fika hos en kompis. Sen åkte jag och Haley till stan, shoppade en långärmad mamma tröja och ett par "jeans" i baggy stuk som jag kan ha både nu och efter graviditeten, perfekt! Är hos mamma och pappa nu, väntar ut regnet lite för klockan 15 ska jag träffa en kompis och gå promenix med henne. Ser inte så lovande ut med regnet dock :(

Vaknade halv fem imorses igen, NEJ var min tanke, inte nu igen. Klarvaken dessutom. Men jag fokuserade verkligen på att inte få panik för att jag inte kunde sova, utan försökte slappna av och drömma mig bort lite. Funkade inatt iaf, så tillslut somnade jag som en stock och sov tills klockan ringde 08.20. Hörde inte ens när Martin åkte till jobbet :)

Vad som händer och sker ikväll får vi se, Martin har jour på jobbet så vet inte om jag får se honom så mycket. Men jag har Haley, och det duger perfekt!! :)

Vackraste schäfern i världen såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar