söndag 26 september 2010

Lyckad kväll!

Har jobbat min sista helg på väldigt länge. Gud så skönt att ha det gjort!! :) Nu springer dagarna förbi och snartär sista arbetsdagen här. Det finns mkt jag vill ha gjort innan bebis kommer, så det är väl bara att sätta igång? Måste kolla om det är något mer vi behöver köpa till bebis, en kofta eller två måste inhandlas iaf. Sen blir det bullar, kladdkakor, kärleksmums och en massa mat som ska fixas och frysas in. Frågan är om jag kan hålla fingrarna borta ifrån frysen bara ;)

Får säga att gårdagen blev väldigt lyckad, vi gick som sagt på bio - i rymden finns inga känslor, tror den heter så. Den var okej men inte mer. Besviken får jag säga, trodde den skulle vara jätte roligt. Sen hamnade vi Vimmel här i Borås, hade jätte skoj. Martin och hans kompisar kom dit också. Riktigt lyckad kväll. Nu ska jag ligga i soffan resten av kvällen, kommer en jätte bra film ikväll - jakten på lycka. Den ska jag se om jag lyckas hålla mig vaken, har bara sovit 4 timmar inatt så jag är väldigt seg just nu.

Inatt drömde jag att jag fick en son, jag har ju bara drömt att det varit en dotter hela tiden. Men inatt var det plötligt en kille så nu är jag kluven. Jag har verkligen inte en aning!! Det återstår att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar