lördag 11 september 2010

Lördag

Fick inte sova ut idag inte, för strax kommer en kompis hit med färska frallor - mums! Sen ska jag och Martin åka till mina föräldrar och äta lunch. Snacka om att bli serverade idag ;) Undra vem som ska bjuda på kvällsmaten? haha. Blev ingen tapetsering igår iallafall. Myste i soffan istället, kollade på idol, åt taco pizza och ostkaka :) Men IDAG så ska det bannemig tapetseras!

Går upp minst en gång varje natt för att kissa, det stör mig inte så jätte mkt. Jag går upp som en zombie, gör det jag ska göra och somnar sen om direkt. Hade svårt att sova förra helgen ju, men det var nog för att jag inte mådde så bra. Det är mysigt när man känner hur bebisen sparkar på mornarna eller nätterna när man precis varit uppe. H*n är nog ganska livlig på nätterna tror jag, hur ska det sluta sen?? :) Nu kommer min frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar