fredag 10 september 2010

Drömmar

Jag drömmer jätte mycket om nätterna, konstiga drömmar och olika drömmar. Inatt drömde jag om förlossningen. Jag kommer ut ifrån ett rum och hör Martin prata i telefon, han säger - Grattis du har blivit morbror, det blev en kille.
Så jag tänkte åh blev det en kille. Går fram till Martin och säger, så det blev en kille? Inte en aning svarar han, så går vi fram till bebisen som ligger ett par meter bort. Och där ligger det en tjej :)

Precis som att ingen av oss inte skulle ha en aning om va det blev haha. Jag sa till Martin igår att jag verkligen inte har en aning om vad det är i magen, inte ens en liten känsla som jag hade i början. Martin tror på en kille, men jag har verkligen inte en aning. Så efter denna drömmen, kanske en tjej? Om man ska tyda drömmen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar