söndag 12 september 2010

Att tänka på


Hur får min bebis plats? Och hur ligger h*n, det skulle jag vilja veta. Enligt internet är bebis nu ca 30 cm lång ifrån huvud till fot och väger ca 1kg. Min lill*! Känns ju hur overkligt som helst fortfarande. När fattar man? Tiden kommer springa ivög och så plötsligt ligger det en bebis på mitt bröst och jag kommer tänka - Hur fan gick det här till? Mitt råd, gör inga stora förändringar i livet samtidigt som graviditeten. Vi flyttade till hus, jag ÄLSKAR det och är så så så nöjd. MEN, det har varit för mkt för mig det senaste, för mycket att tänka på när jag egentligen bara borde fokusera på att ta till mig graviditeten. Det är svårt. Jag kämpar med det. Därför är det så viktigt för mig att få iordning på huset, så jag slipper se alla måsten. Jag vill att jag och Martin bara ska mysa och fokusera på det som växer inom mig. 3 månader kvar, 3 ynka månader. Hur ska jag hinna med allt jag vill göra innan, och huset? Det ordnar sig, jag vet. Ibland är det inte lätt att vara jag, när man vill göra allting samtidigt! Det får jag jobba på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar