söndag 19 september 2010

3 veckor kvar

Nu ska det bara målas imellan så det gula försvinner och svarta knoppar ska på. Vi har verkligen kommit igång här hemma, känns så himla skönt! Om 3 veckor går jag på havandeskap och jag ska försöka uttnyjta tiden till att vila, läsa böcker, umgås med mina vänner, baka bullar och mat som vi kan ha när bebisen kommer. Haley kommer nog tycka det är tråkigt att vara hemma i ca 1.5år haha, hon är ju van vid att vi flänger runt och att följa med mig till jobbet. Nu kommer vi mest vara hemma och ute och gå. Ska bli spännande att se hur hon reagerar när bebisen kommer. Det enda jag är orolig för är att hon kommer vakta bebisen FÖR mkt, lite är okej för det gör hon auomatiskt men det får inte gå till överdrift. Det är min bebis, inte hennes :)

1 kommentar:

  1. När man först läste om att tapetsera garderobsdörrarna lät det sådär, men blev sjukt snyggt!

    SvaraRadera