fredag 27 augusti 2010

Vilding!!

Åkte halv tio hemifrån imorses och kom hem nu. Hälsade på min bror och flickvän på förmiddagen, sen tog jag en skogsrunda med Haley efter det. Sen blev det knalleland en sväng, köpte en mamma t-shirt, en fest "topp" som jag ska ha imorgon då vi ska gå ut på krogen (hoppas det blir KUL). Dessutom köpte jag en BH!!! JAA!! 70F, har nu alltså gått upp 3 kupstorlekar?!! jaja, låt dom stanna där nu bara, för större vill jag INTE ha. Kvällen ska jag tillbringa i soffan för jag är gööör trött!

Ja att något skulle vara fel med pyret är jag inte så orolig för längre. Igår kväll brötade h*n mer än h*n någonsin gjort förut, herregud säger jag bara!! Samtidigt som det var suuuuper mysigt så kändes det lite obehagligt, lite som att magen vände sig. Men sååå coolt!! Så det somnade jag till igår, med taklampan tänd som alltid. Ligger numera och läser på kvällarna och eftersom vi inte införskaffat oss sängbord eller sänglampa än så får taklampan vara tänd. Men det är no problem för mig att somna :) Vaknade till pyret också, bonkade på därinne och nu trycker den förfullt utåt, gjort det flera ggr idag :) Min bebbe!

Pussokram hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar