måndag 30 augusti 2010

Tidig morgon

Martins klocka ringde 06.15. Jag hade inte tänkt gå upp fören 7, men kunde likaväl gå upp samtidigt som honom. Så nu sitter jag här, och är redan färdig att gå till jobbet. Ska rasta Haley bara så får vi väl åka. Ikväll ska jag ha te-mys med 2 kompisar. Det ser jag fram emot, och vädret - höstväder!! Me like! Jag gillar när det börjar bli lite kallare ute, solen skiner och man kan börja använda sina härliga koftor, halsdukar osv :)

Btw så var vi hos Martins syster igår och fick en massa grejer till pyret. Hon har 2 barn så hon hade en hel del grejer. Martins bror och hans fru var där också och plockade på sig en del. Dom ska ha barn några veckor tidigare än oss. Så nu är barnrummet fullt med grejer, längtar tills vi tapetserat och inrett det :)

Nu jobbet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar