söndag 1 augusti 2010

Söndag

Söndag igen, har haft en toppen helg! Igår var jag och Martin ute och åt, planksteg - så gott! Sen blev det bio, en riktigt mysig kväll. Idag har vi städat ur lägenheten och slängt de sista sakerna som var kvar. Nu är den helt tom och imorgon lämnar vi nycklarna. Äntigen kan vi släppa lägenheten och bara fokusera på huset och pyret :) Vill gärna fixa iordning badrummet med nytt golv och lite nya badrumsmöbler, och hallgolvet är hemskt för det drar åt sig smuts och är jätte jobbigt att få rent så det vill jag också byta ut. Sen ska barnrummet och datarummet få nytt golv och tapeter. Sen är det ju en massa grejer jag vill göra ute, men nu har vi hus och allting får ta sin tid. Allting är iaf hyffsat fint! Synd bara att jag vill göra allt på samma gång, vill ha det perfekt.
Köpte ny torktumlare igår, och därinne vill jag också göra iordning - tvättstugan. Bah, mkt man vill!! Nu måste jag fixa något att äta innan jag börjar må illa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar