tisdag 17 augusti 2010

Mys

Hade en bra dag igår precis som jag ville. Förutom under promenaden med Haley då jag fick en hemskt smärta i sidan, ryggen och ljumsken. Jag ville sätta mig ner och dö. Dessvärre var det långt till bilen så det var bara att gå, med sakta korta steg och ca 30 min senare så var jag framme vid bilen, UNDERBART. När jag suttit i bilen ett par minuter så var smärtan borta. Den här smärtan kändes inte alls som den jag har haft innan. Ska gå en längre promenad om en stund, hoppas verkligen inte det kommer då också!!

På kvällen var vi hos våra goa vänner och åt mat. Super mysigt. Så kul att ha nära vänner bara 5 minuter bort :)

Igår kväll när vi lagt oss i sängen så var pyret på bushumör. Jag och Martin tittade på magen när den buktade ut åt alla håll. Martin la huvudet på magen och försökte lyssna men fick 3 hårda sparkar tillbaka :) Han tyckte det var kul att se hur starkt den sparkade och rörde sig. Pyret höll på jätte länge, så i slutet filmade jag lite med telefonen. Nu kan man visa andra om pyret inte orkar visa upp sig ;) Tyvärr var det inte så intensivt när jag filmade, men starka sparkar. Det är så himla mysigt när vi myser i sängen och bara tittar på magen. Våran lilla familj. Haley får ligge på golvet och sucka eftersom hon inte får vara i sängen :)

Ne nu ska jag ge mig ut i skogen en sväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar