torsdag 17 juni 2010

Snart!!

Sitter ute på våran underbara altan och njuter av solen, det blåser lite för mkt bara. Bara några timmars jobb idag sen går jag på semester i 4 veckor =) UNDERBART!! Hoppas bara solen stannar så jag får 4 soliga veckor. Hatar regn!!

Jag har la bakat idag igen, vet inte vad det är med mig men får sådana perioder ibland. Igår gjorde jag rabarber muffins och nu blev det kladdkaka. Bullar är gott men det blir så himla mkt grejer överallt tycker jag..

Igår blev det "offentligt" att jag och Martin ska ha bebis. Det känns skönt att alla vet, nu hoppas jag bara inte det händer något tråkigt.. Men gör det de så tar vi det då. Jag väntar en bebis och inte ett missfall. Det verkar som de flesta oroar sig mycket för missfall och sådant. Jag är inte ett dugg orolig faktiskt, och har inte varit heller. Blir det så blir det, det finns absolut ingenting jag kan göra åt saken. Kommer självklart bli jätte ledsen om det skulle hända. Men varför oroa mig för något som kanske aldrig händer? Igår kväll var magen där igen, hela dagen och blev bara större och större. Är lite småfet nu med, hoppas på att bli fetare ikväll ;) Hårig har jag blivit iallafall, magen är helt luden.. :/ Det är ju mindre sexigt.

Nu ska jag fortsätta njuta av det härliga vädret. I eftermiddag ska Haley få bada och springa i skogen :)Min lilla paily, underbara H!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar